Άλλα στενά είναι κατάμεστα απο κόσμο που χαζεύει την πραμμάτεια στα μαγαζάκια κι άλλα είναι ήσυχα και τόσο στενά που μετά βίας χωράει αυτοκίνητο να περάσει ..αυτό τα κάνει μοναδικά βέβαια γιατι το να περπατάει κανείς σε τόσο στενά δρομάκια γεμάτα με μνημες αιώνων είναι πλεον σπάνιο. Στο διάβα σου συναντάς πανσιόν , μικρά μαγαζάκια μιας αλλης εποχής ,μικρα προσκυνητάρια ,χαλάσματα σπιτιών και παντού χρώμα ! ειναι μοναδικό το φώς σε αυτήν την πόλη ..πουθενά αλλού δεν έχω δεί τόσο φώς !!
σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
-
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου.
Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα.
Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου άρεσε πολύ.....
Πριν από 3 ημέρες
