σ' αυτόν που είχε τον Βυσσινόκηπο
-
Θα ήθελα πολύ να έχω στην κατοχή μου, μία από τις ζωγραφιές σου.
Ήσουν ένα γλυκό, αυτόφωτο πλάσμα.
Κάπου άκουσα πως αυτό το τραγούδι σου άρεσε πολύ.....
Πριν από 5 ημέρες

ΥΠΕΡΟΧΟΣ!ΣΕ ΗΡΕΜΕΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2
Ευχαριστώ ! σου ευχομαι καλο καλοκαίρι !
ΑπάντησηΔιαγραφήκαίτη εκ του φυσικού σπουδές βλέπω και άρα πήρες το δύσκολο δρόμο ....!
ΑπάντησηΔιαγραφήαξίζει τον κόπο σίγουρα, χίλια μπράβο και καλές συνέχειες!
α! και τι καταπληκτική μουσική....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι είναι Φορα μου και τελικα ο δυσκολος δρόμος ειναι και ο πιο καλός ...ευχαριστω για τα καλα σου λόγια και καλό χειμώνα να εχεις !
ΑπάντησηΔιαγραφή